czwartek, 20 listopada 2014

Przegląd róży do policzków do 50 zł


Dziś słów kilka o różach do policzków, które skradły moje serce i nie zrujnowały mojego portfela ;)
Wszystkie je dostaniecie w drogeriach internetowych, więc z ich dostępnością nie powinno być problemu. 

No to zaczynamy! ;)


               Uwielbiam markę Catrice, uważam, że ma w swoim asortymencie kilka kultowych produktów, których jakość jest fenomenalna i te róże do policzków zdecydowanie można zaliczyć do tego grona. Na dobrym podkładzie wytrzymają na policzkach w dobrym stanie 8 godzin, choć już po 5 powoli zaczynają blednąć (lecz równomiernie), ale za to jaki dają efekt mogę im to wybaczyć. Są bardzo delikatne, nie da się ich nałożyć za dużo, dzięki czemu można z łatwością stopniować efekt jaki chcemy uzyskać. Ja mam obecnie 2 kolory - obydwa jasne. Wcześniej wykończyłam już 2 inne kolory. Jeden jest bardziej brzoskwiniowy - 050 Apropos Apricot, drugi to delikatny brudny róż - 080 Sunrose Avenue, lecz obydwa odcienie są utrzymane w chłodnej tonacji. Ten brzoskwiniowy będzie pasował każdemu typowi kolorystycznemu - to bardzo bezpieczny odcień. Mają lekko satynowe wykończenie, ale pozbawione są jakichkolwiek drobinek. Nie tworzą chamskiego matu, ale także nie świecą się na policzkach - są takie w sam raz ;) Warto je mieć w swojej kosmetyczce. Cena ok 15 zł 



               Trio ze Sleeka w kolorze Sugar bardzo lubi się z jesienią. Uwielbiam je za ten zdecydowany, bordowy odcień, który zawarty jest w aż dwóch wkładach -w pierwszym matowym odcieniu oraz w tym, na pierwszy rzut okaz złotym z drobinkami, które jednak na skórze prawie są niewidoczne. Trzeci kolor, zimna brzoskwinia znalazła się w tej palecie chyba przez pomyłkę ;) ale warto ją kupić by stać się posiadaczem tych dwóch pierwszych przepięknych bordowych odcieni. Nie znikają z policzków w ciągu dnia, ale trzeba bardzo uważać przy ich aplikacji - pigmentacja jest wręcz przesadzona, jedno muśniecie pędzla wystarczy by pokryć oba policzki. Przez to są niesamowicie wydajne i nie wiem jak długo musiałabym ich używać by wykończyć to opakowanie. Sięgam po nie tylko w okresie jesienno-zimowym, na pozostałe pory roku wydaje mi się zbyt agresywne ;) Zakochuje się w nich bez pamięci każdej jesieni i to mój zdecydowany ulubieniec! Cena ok 40 zł




               Kobo 105 Rose Petal i Bourjois 34. Dlaczego zestawiłam razem te dwa produkty? Po pierwsze, bo jeden miał stać się godnym następcą drugiego. Po drugie oba te produkty są wypiekane, a po trzecie dają na skórze podobny efekt, lecz niestety nie taki sam. Mój najlepszy róż jaki miałam to Kobo 105, który niestety sięgnął już dna :( Mam do niego szczególny sentyment, ponieważ użyłam go w dniu własnego ślubu i jest zdecydowanie ulubionym różem nie tylko moim, ale i Panien Młodych, które miałam okazje malować. Jest w neutralnej tonacji, nie jest ani ciepły, ani zimny. Daje satynowe wykończenie z lekkimi drobinkami, które są bardzo subtelne, dodają skórze takiego zdrowego blasku. Efekt jest baaardzo delikatny i przepiękny. Niestety w ofercie kobo nie ma już tego odcienia, więc zaczęłam poszukiwania już jakiś czas temu jego godnego następcy. Natrafiłam na róż Bourjois z kolorze 34, który na początku prawie był idealny. Jedynie co go różniło to kolor tych malutkich drobinek, które w nim są złote, a w jego poprzedniku były srebrne. Niestety w trakcie używania go i ścierania wierzchniej warstwy jego kolor stawał się coraz bardziej różowy, intensywny i z oryginałem nie ma już za wiele wspólnego, ale pokochaliśmy się i do tego pięknie pachnie ;) A zamiennika Kobo wciąż szukam...

Cena Kobo ok 20 zł
Cena Borjouis ok 55 zł 




            Te dwa róże ogromnie mnie zaskoczyły, choć nie były zaplanowanym zakupem. Posiadaczką różu W7 w kolorze intensywnej fuksji stałam się przez przypadek, gdy składałam zamówienie w jednej z drogerii internetowych i brakowało mi kilku złotych do darmowej przesyłki, więc wolałam kliknąć coś niż wydawać bezsensowne 10 zł na przesyłkę ;) Chociaż rzadko po niego sięgam, to uważam że jest wart polecenia, szczególnie za tę cenę ;) Fantastycznie prezentuje się na policzkach solo w duecie z fuksjową pomadką. Drugi Eveline Satin Blush 02 Desert Rose, wzięty na promocji w Rossmanie 1+1 gdy nie wiedziałam co dobrać do jednego kosmetyku, a skoro dają za darmo to grzechem byłoby nie skorzystać ;) Trafiło na róż w odcieniu, którego jeszcze nie miałam - to zimna brzoskwinia, połączona z takim odcieniem przydymionego różu. Przepiękny kolor, ale dość intensywny - pigmentacja zbliżona do róży ze sleeka, więc uważajcie ;) To jest miłość od pierwszego wejrzenia! Cena ok 17 zł



A jacy są Wasi ulubieńcy?
Mój profil makijażowy na fb!

13 komentarzy:

  1. O moich kolorówkowych ulubieńcach pisałam ostatatnio u siebie na blogu - zapraszam ! W kwestii róży est to paleta bh cosmetics :) Ze sleeka kusi mnie trio brązer, róż, roświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem od lat Bourjois, z małymi zdradami i powrotami :) Teraz chyba będzie kolejna zdrada, bo kusisz mnie tym ślicznym kolorem KOBO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go tylko spotkasx koniecznie daj znac, boje sie ze go wycofali :(

      Usuń
  3. Ten Eveline uwielbiam <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będąc różoholiczką nie powinnam tu wchodzić, oj nie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kusisz dziewczyno....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez ciebie zbankrutuje! jutro wybieram sie na szperanie w szafie catrice i czuje, że te róże wpadną mi w ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam Eveline przypadkowo na promocji w rossmanie i dzień później wróciłam po dwa kolejne. Uwielbiam róże, to mój ulubiony kosmetyk. Bourjois są moim zdaniem bardzo nierówne - mam 34 i jest ok, ale mam też inny, matowy, który jest twardy jak skała:/ Musze co chwilę ścierać wierzchnią warstwę, więc większość zostaje na chusteczce.
    Ostry fuksjowy róż też posiadam, każdy dziwi się, że tak pięknie i delikatnie wygląda na policzku. Moim zdaniem róż to największy magik w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi różami z Bourjois zawsze sie tak dzieje, taki minus kosmetyków wypiekanych... A eveline coraz częściej mnie pozytwnie zaskakuje;)

      Usuń
  8. Kupiłam sleeka ale nie umiem go używać, robię sobie plamy i często wyglądam jak ruska lalka... Chyba ten kosmetyk nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że zdejmiesz nadmiar wiekszym pędzlem, na przykład od pudru -powinno pomóc :)

      Usuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)