czwartek, 8 maja 2014

Byle do lata ;)


              Tym razem bardzo powoli i oszczędnie przygotowuje się do lata. Co roku kupuje mnóstwo ubrań, a chodzę w naprawdę niewielu. Moja szafa pełna jest zapomnianych topów i sukienek, których już raczej nie założę. Z wiekiem zrozumiałam, że mniej znaczy więcej i teraz zastanawiam się nad każdym zakupem. W planach mam jednak małe szaleństwo zakupowe z okazji nowego sezonu, ale ostatnio zrobiłam się bardzo wybredna. Na co zamierzam postawić? Na pewno na biel, błękit i rajskie wzory. Na razie stanęło tylko na dwóch nowościach - kurtka i bluzka razem ze mną są już gotowe na lato ;)


bluzka: choies.com
kurtka: new yorker
spodnie: h&m
torebka: david jones

19 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz!! dodawaj coś czasem!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio cięzko u mnie z czasem (studia,praca, życie prywatne), wiec mam do wyboru dwie opcje, albo zawiesić bloga, albo dodawać coś rzadziej, wybrałam tę drugą opcję :)
      Proszę o zrozumienie :*

      Usuń
  2. Fantastyczna koszula! i piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka strasznie mi się podoba! Wyglądasz bardzo świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :)
    Prosta i kobieca :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna jest ta bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co mi się najbardziej spodobało?
    Pazurki! Yeah!
    Buty - na prawdę takie czubeczki wracają do mody? Nie znam się :)
    Reszta też jest fajna, ale podkreśliłam to, co mnie najmocniej zainspirowało.

    Pozdrawiam!
    Mój blog > NIKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde! szpice to hit od zeszłego roku! ;) ja już bym nie założyła butów z okragłym noskiem ;)

      Usuń
  7. wygladasz tak świeżo, tak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dekolt na plecach wymiata.
    Fajnie się Ciebie ogląda, tylko błagam - dodawaj posty częściej, ostatnio strasznie nas zaniedbujesz :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę się starać, ale proszę o wyrozumiałość - nie samym blogiem człowiek żyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Bardzo ciekawa stylizacja! Bluzeczka i buty wymiatają! :)

    http://mini-malistyczna.blogspot.com/ - Zapraszamy do Nas!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bluzka i buty wymiatają :) Urzekły nas!

    Zapraszamy do nas - http://mini-malistyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny manicure. Uwielbiam połączenie błekitów-granatów z białym. Są bardzo świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://md-fashion.blogspot.com27 lipca 2014 19:35

    świetnie dobrana bluzka

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie urzekła bluzeczka - fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)